WINDOORMATIC
Regulamin PLATFORMY
Niniejszy Regulamin opisuje zasady warunki oraz zasady sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Platformy Windoormatic znajdującej się pod adresem www.zpurenitu.pl, (zwanej dalej: Platformą) oraz określa warunki świadczenia usług świadczonych drogą elektroniczną, realizowanych w ramach Platformy.
Platforma dedykowana jest do zakupów on-line wyłącznie przez Przedsiębiorstwa z branż: stolarki okiennej i drzwiowej, meblarskiej oraz budowlanej. (zwanych dalej: Zamawiającymi lub Przedsiębiorstwami). Nie jest przeznaczona dla przedsiębiorstwa z innych branż lub dla konsumentów.
Platforma prowadzona jest przez Windoormatic sSpółka z ograniczoną odpowiedzialnością,. ul. Krakowska 12 b/1a, 35-111 Rzeszów, Polska, NIP: 5170373820, Regon: 363764615, która jest jednocześnie dostawcą usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Platformy, a związanych z Kontem Klienta oraz Sprzedawcą produktów na tej Platformie.
§ 1
Jak założyć Konto Klienta na naszej Platformie?
- Założenie Konta Klienta na Platformie jest darmowe.
- Aby założyć Konto Klienta na Platformie należy wpierw wypełnić dane rejestrowe oraz kontaktowe Przedsiębiorstwa w formularzu rejestracyjnym dostępnym na stronie www.windoormatic.pl oraz potwierdzić je poprzez zaznaczenie pola „Zarejestruj się”. Następnie Przedsiębiorstwo jest weryfikowane przez Sprzedawcę jako przedsiębiorstwo z branży stolarki okiennej i drzwiowej, meblarskiej lub budowlanej. Po pozytywnej weryfikacji, na podany przez siebie adres e-mail Przedsiębiorstwo otrzymuje e-mail aktywacyjny.
- Konto Klienta zostaje przypisane do adresu e-mail podanego przez Przedsiębiorstwo przy zakładaniu Konta Klienta i umożliwia dostęp do Platformy.
- Każde Przedsiębiorstwo może założyć wyłącznie jedno Konto Klienta na Platformie.
- Po zalogowaniu się na Konto Klienta, Przedsiębiorstwo ma możliwość zobaczenia oferowanych przez Sprzedawcę produktów oraz ich cen, dokonywania zakupów na Platformie oraz sprawdzania stanu złożonych zamówień.
- Przedsiębiorstwo może dokonywać aktualizacji podanych danych, umożliwiających logowanie się do Konta Klienta wyłącznie poprzez kontakt ze Sprzedawcą pod adresem: kontakt@windoormatic.pl.
§ 2
Jak można złożyć zamówienie?
- Złożenie zamówienia na produkty dostępne na Platformie jest możliwe wyłącznie po zalogowaniu się Przedsiębiorstwa do Platformy poprzez Konto Klienta.
- Szczegółowe informacje o produktach i ich cenach dostępnych na Platformie zamieszczone są przy każdym z oferowanych produktów, po zalogowaniu się Przedsiębiorstwa do Platformy.
- Sprzedawca może udzielić Przedsiębiorstwu rabaty na wybrane produkty.
- W przypadku zamówienia niektórych produktów z zakresu stolarki, Zamawiający może skorzystać z konfiguratora produktu, który znajduje się na stronie www.zpurenitu.pl.
- Produkty są możliwe do zamówienia zgodnie z opisem produktu przy zamówieniu tj. pojedynczo lub w pełnych opakowaniach zbiorczych, z zastrzeżeniem § 2 pkt. 6 Regulaminu.
- Natomiast w przypadku produktów związanych ze stolarką (np. listwami podparapetowymi, podwalinami balkonowymi), przyjmuje się następujące warunki sprzedaży:
- ) profile mogą być zamawiane wyłącznie odcinkach 1200 mm za które obowiązuje pełna odpłatność,
- ) profile są frezowane pod zamawiany system profili okiennych (PVC, ALU, DREWNO) według wzoru ustalonego u Sprzedawcy lub wzoru dostarczonego przez Zamawiającego,
- ) elementy purenitu mogą być ze sobą sklejanie i nie wpływa to na właściwości użytkowe produktów.
- Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.
- W celu złożenia zamówienia Zamawiający dokonuje:
- ) logowania do Platformy poprzez Konto Klienta,
- ) wyboru produktu na Platformie,
- ) wyboru sposobu dostarczenia produktu oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy),
- ) wyboru sposobu płatności,
- ) akceptacji zamówienia z obowiązkiem zapłaty poprzez zaznaczenie pola „Kupuję i płacę.”
- Przedsiębiorstwo składając zamówienie na Platformie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych produktów.
- Wysłane przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia na podany przez Przedsiębiorstwo adres e-mail, stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa w pkt. 9 powyżej. Oprócz tego na Koncie Klienta, Zamawiający może sprawdzić aktualny status zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. albo przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy
- Sprzedawca za zamówiony produkt wystawi fakturę sprzedaży, która zostanie przesłana na podany przez Zamawiającego adres e-mail.
- Przedsiębiorstwo dokonuje przedpłaty za zamówienie w wysokości 100% ceny, wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w ciągu:
- ) 48 godzin od otrzymania Potwierdzenia przyjęcia zamówienia, jeżeli zostanie ono przyjęte w dniu roboczym,
- ) 72 godzin od otrzymania Potwierdzenia przyjęcia zamówienia, jeżeli zostanie ono przyjęte w weekend lub Święta.
13. W przypadku niedostępności produktów objętych zamówieniem w magazynie lub u dostawców Platformy, Sprzedawca zawiadomi o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zawarcia umowy i zwróci mu wpłacone pieniądze. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Przedsiębiorstwo na Koncie Klienta.
14. W przypadku niedostępności produktów objętych zamówieniem w magazynie lub u dostawców Platformy, Sprzedawca zawiadomi o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zawarcia umowy i zwróci mu wpłacone pieniądze. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Przedsiębiorstwo na Koncie Klienta.
15. Przedsiębiorstwo zobowiązuje osoby działające obsługujące Konto Klienta i działające w jego imieniu do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
§ 3
Płatności
- Wszystkie ceny Produktów zamieszczone na Platformie:
- ) podawane są w złotych polskich oraz w EURO,
- ) zawierają podatek VAT,
- ) nie zawierają kosztów ewentualnych opłat celnych,
- ) nie zawierają kosztów dostawy.
- Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Przedsiębiorstwo.
- Koszty dostawy zostają uwzględnione w finalnej kwocie zapłaty za złożone zamówienie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen produktów, usuwania produktów z Platformy, wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Jednakże powyższe uprawnienie nie ma wpływu na ceny produktów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub wyprzedaży.
- Formy płatności za zamówione na Platformie produkty są następujące:
- ) w przypadku dostawy realizowanej na terytorium Polski:
- Przedpłata za produkt w wysokości 100% ceny, wykonywana przelewem elektronicznym, w którym płatność wykonywana przez Zamawiającego z konta bankowego. Zamawiający, który regularnie dokonuje zakupów u Sprzedawcy może zgłosić wniosek o otrzymanie kredytu kupieckiego, wysyłając e-mail do Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@windoormatic.pl. Sprzedawca może przyznać kredyt kupiecki Zamawiającemu.
- ) Skorzystanie z szybkich płatności Paynow, Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A
Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro - ) w przypadku dostawy realizowanej na terytorium pozostałych krajów Unii Europejskiej:
- Przedpłata za produkt w wysokości 100% ceny, wykonywana przelewem elektronicznym, w którym płatność wykonywana przez Zamawiającego z konta bankowego.
- ) w przypadku dostawy realizowanej na terytorium Polski:
§ 4
Dostawa produktu
- Zamawiający ma następujące możliwości dostawy produktu:
- ) Na terytorium Polski:
- za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub
- bezpośrednio przez Sprzedawcę lub
- poprzez odbiór własny produktów w magazynie Sprzedawcy ul. Reja 5, 35-211 Rzeszów, jeżeli opcja taka jest dostępna przy składaniu zamówienia konkretnego produktu.
- ) Do krajów Unii Europejskiej zamówienie jest dostarczane za pośrednictwem firmy spedycyjnej.
- ) Na terytorium Polski:
- Przy wyborze opcji dostawy produktu, Zamawiający wybiera jeden sposób dostawy dla wszystkich produktów znajdujących się w składanym zamówieniu.
- W przypadku wybranych produktów, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostawy i firm spedycyjnych z uwagi na specyfikę lub wagę produktów.
- Produkt jest wysyłany przez Sprzedawcę w terminie do 28 dni roboczych od zaksięgowania zapłaty. Wysyłka dokonywana jest w dni robocze.
- Koszt dostawy uzależniony od wagi i rozmiaru przesyłki oraz adresu dostarczenia.
- Zamówienie na produkty o różnym czasie realizacji jest wysyłane w chwili skompletowania całego zamówienia. Termin wysyłki przesyłki określany jest na podstawie produktu o najdłuższym czasie realizacji.
- Odbierając przesyłkę z zamówieniem, Zamawiający zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki.
- Po otrzymaniu zakupionego produktu Klient powinien dokonać niezwłocznego sprawdzenia dostarczonego produktu, a w razie wykrycia niezgodności z zamówieniem zgłasza ten fakt Sprzedawcy w sposób wskazany w § 5 Regulaminu.
§ 5
Zwroty
- Jeżeli otrzymany przez Zamawiającego produkt jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiający składa reklamację wysyłając na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@windoormatic.pl czytelny opis niezgodności produktu z zamówieniem, załączając do niej zdjęcia całego reklamowanego produktu oraz zdjęcia zidentyfikowanej j niezgodności.
- Sprzedawca w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Zamawiającego o dalszym postępowaniu np. o konieczności wysyłki towaru Sprzedawcy.
- W przypadku uznania reklamacji zostanie ona rozpatrzona zgodnie z żądaniem Zamawiającego wskazanym w formularzu reklamacyjnym. Sprzedawca może również zaproponować Zamawiającemu inne rozwiązania, z których Zamawiający może skorzystać.
- Obsługa reklamacji nie odbywa się w ramach Konta Klienta, lecz przez Biuro obsługi.
- Zamawiający może skontaktować się bezpośrednio ze Biurem obsługi:
- telefonicznie: +48 530 202 040, +48 510 218 680 (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-15:00),
- za pomocą poczty elektronicznej: kontakt@windoormatic.pl
- pisemnie na adres: ul. Krakowska 12 b/1a, 35-111 Rzeszów, Polska.
§ 6
Postanowienia końcowe.
- Umowa sprzedaży produktów oferowanych przez Platformę zawierana jest między Przedsiębiorstwem a Sprzedawcą.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia bądź też innych dyspozycji udzielonych przez Zamawiającego, które powstały wskutek przekazania przez Zamawiającego błędnych danych.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do Konta Klienta w wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Zamawiającego przy posługiwaniu się loginem i hasłem.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: rozbudowa funkcjonalności Platformy, zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności lub możliwych dostawców płatności. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Przedsiębiorstwo z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
- W stosunkach pomiędzy Sprzedawcą, a Zamawiającym, prawem właściwym będzie prawo polskie.
- Ewentualne spory pomiędzy Sprzedawcą, a Zamawiającym będą rozstrzygane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od 01.07.2022 r.