Regulamin

WINDOORMATIC

Regulamin PLATFORMY

Niniejszy Regulamin opisuje zasady warunki oraz zasady sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Platformy Windoormatic znajdującej się pod adresem www.zpurenitu.pl, (zwanej dalej: Platformą) oraz określa warunki świadczenia usług świadczonych drogą elektroniczną, realizowanych w ramach Platformy.

Platforma dedykowana jest do zakupów on-line wyłącznie przez Przedsiębiorstwa z branż: stolarki okiennej i drzwiowej, meblarskiej oraz budowlanej. (zwanych dalej: Zamawiającymi lub Przedsiębiorstwami). Nie jest przeznaczona dla przedsiębiorstwa z innych branż lub dla konsumentów.

Platforma prowadzona jest przez Windoormatic sSpółka z ograniczoną odpowiedzialnością,. ul. Krakowska 12 b/1a, 35-111 Rzeszów, Polska, NIP: 5170373820, Regon: 363764615, która jest jednocześnie dostawcą usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Platformy, a związanych z Kontem Klienta oraz Sprzedawcą produktów na tej Platformie.

§ 1

Jak założyć Konto Klienta na naszej Platformie?

  1. Założenie Konta Klienta na Platformie jest darmowe.
  2. Aby założyć Konto Klienta na Platformie należy wpierw wypełnić dane rejestrowe oraz kontaktowe Przedsiębiorstwa w formularzu rejestracyjnym dostępnym na stronie www.windoormatic.pl oraz potwierdzić je poprzez zaznaczenie pola „Zarejestruj się”. Następnie Przedsiębiorstwo jest weryfikowane przez Sprzedawcę jako przedsiębiorstwo z branży stolarki okiennej i drzwiowej, meblarskiej lub budowlanej. Po pozytywnej weryfikacji, na podany przez siebie adres e-mail Przedsiębiorstwo otrzymuje e-mail aktywacyjny.
  3. Konto Klienta zostaje przypisane do adresu e-mail podanego przez Przedsiębiorstwo przy zakładaniu Konta Klienta i umożliwia dostęp do Platformy.
  4. Każde Przedsiębiorstwo może założyć wyłącznie jedno Konto Klienta na Platformie.
  5. Po zalogowaniu się na Konto Klienta, Przedsiębiorstwo ma możliwość zobaczenia oferowanych przez Sprzedawcę produktów oraz ich cen, dokonywania zakupów na Platformie oraz sprawdzania stanu złożonych zamówień.
  6. Przedsiębiorstwo może dokonywać aktualizacji podanych danych, umożliwiających logowanie się do Konta Klienta wyłącznie poprzez kontakt ze Sprzedawcą pod adresem: kontakt@windoormatic.pl.

§ 2

Jak można złożyć zamówienie?

  1. Złożenie zamówienia na produkty dostępne na Platformie jest możliwe wyłącznie po zalogowaniu się Przedsiębiorstwa do Platformy poprzez Konto Klienta.
  2. Szczegółowe informacje o produktach i ich cenach dostępnych na Platformie zamieszczone są przy każdym z oferowanych produktów, po zalogowaniu się Przedsiębiorstwa do Platformy.
  3. Sprzedawca może udzielić Przedsiębiorstwu rabaty na wybrane produkty.
  4. W przypadku zamówienia niektórych produktów z zakresu stolarki, Zamawiający może skorzystać z konfiguratora produktu, który znajduje się na stronie www.zpurenitu.pl.
  5. Produkty są możliwe do zamówienia zgodnie z opisem produktu przy zamówieniu tj. pojedynczo lub w pełnych opakowaniach zbiorczych, z zastrzeżeniem § 2 pkt. 6 Regulaminu.
  6. Natomiast w przypadku produktów związanych ze stolarką (np. listwami podparapetowymi, podwalinami balkonowymi), przyjmuje się następujące warunki sprzedaży:
    1. ) profile mogą być zamawiane wyłącznie odcinkach 1200 mm za które obowiązuje pełna odpłatność,
    2. ) profile są frezowane pod zamawiany system profili okiennych (PVC, ALU, DREWNO) według wzoru ustalonego u Sprzedawcy lub wzoru dostarczonego przez Zamawiającego,
    3. ) elementy purenitu mogą być ze sobą sklejanie i nie wpływa to na właściwości użytkowe produktów.
  7. Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.
  8. W celu złożenia zamówienia Zamawiający dokonuje:
    1. ) logowania do Platformy poprzez Konto Klienta,
    2. ) wyboru produktu na Platformie,
    3. ) wyboru sposobu dostarczenia produktu oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy),
    4. ) wyboru sposobu płatności,
    5. ) akceptacji zamówienia z obowiązkiem zapłaty poprzez zaznaczenie pola „Kupuję i płacę.”
  9. Przedsiębiorstwo składając zamówienie na Platformie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych produktów.
  10. Wysłane przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia na podany przez Przedsiębiorstwo adres e-mail, stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa w pkt. 9 powyżej. Oprócz tego na Koncie Klienta, Zamawiający może sprawdzić aktualny status zamówienia.
  11. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. albo  przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy
  12. Sprzedawca za zamówiony produkt wystawi fakturę sprzedaży, która zostanie przesłana na podany przez Zamawiającego adres e-mail.
  13. Przedsiębiorstwo dokonuje przedpłaty za zamówienie w wysokości 100% ceny, wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w ciągu:
    1. ) 48 godzin od otrzymania Potwierdzenia przyjęcia zamówienia, jeżeli zostanie ono przyjęte w dniu roboczym,
    2. ) 72 godzin od otrzymania Potwierdzenia przyjęcia zamówienia, jeżeli zostanie ono przyjęte w weekend lub Święta.
    Brak dokonania płatności w powyżej wskazanym terminie, skutkuje anulowaniem zamówienia.

13. W przypadku niedostępności produktów objętych zamówieniem w magazynie lub u dostawców Platformy, Sprzedawca zawiadomi o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zawarcia umowy i zwróci mu wpłacone pieniądze. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Przedsiębiorstwo na Koncie Klienta.

14. W przypadku niedostępności produktów objętych zamówieniem w magazynie lub u dostawców Platformy, Sprzedawca zawiadomi o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zawarcia umowy i zwróci mu wpłacone pieniądze. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Przedsiębiorstwo na Koncie Klienta.

15. Przedsiębiorstwo zobowiązuje osoby działające obsługujące Konto Klienta i działające w jego imieniu do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

§ 3

Płatności

  1. Wszystkie ceny Produktów zamieszczone na Platformie:
    1. ) podawane są w złotych polskich oraz w EURO,
    2. ) zawierają podatek VAT,
    3. ) nie zawierają kosztów ewentualnych opłat celnych,
    4. ) nie zawierają kosztów dostawy.
  2. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Przedsiębiorstwo.
  3. Koszty dostawy zostają uwzględnione w finalnej kwocie zapłaty za złożone zamówienie.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen produktów, usuwania produktów z Platformy, wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Jednakże powyższe uprawnienie nie ma wpływu na ceny produktów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub wyprzedaży.
  5. Formy płatności za zamówione na Platformie produkty są następujące:
    1. ) w przypadku dostawy realizowanej na terytorium Polski:
      • Przedpłata za produkt w wysokości 100% ceny, wykonywana przelewem elektronicznym, w którym płatność wykonywana przez Zamawiającego z konta bankowego. Zamawiający, który regularnie dokonuje zakupów u Sprzedawcy może zgłosić wniosek o otrzymanie kredytu kupieckiego, wysyłając e-mail do Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@windoormatic.pl. Sprzedawca może przyznać kredyt kupiecki Zamawiającemu.
    2. ) Skorzystanie z szybkich płatności Paynow, Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A
      Dostępne formy płatności:
      Karty płatnicze:
      * Visa
      * Visa Electron
      * Mastercard
      * MasterCard Electronic
      * Maestro

    3. ) w przypadku dostawy realizowanej na terytorium pozostałych krajów Unii Europejskiej:
      • Przedpłata za produkt w wysokości 100% ceny, wykonywana przelewem elektronicznym, w którym płatność wykonywana przez Zamawiającego z konta bankowego.

§ 4

Dostawa produktu

  1. Zamawiający ma następujące możliwości dostawy produktu:
    1. ) Na terytorium Polski:
      • za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub
      • bezpośrednio przez Sprzedawcę lub
      • poprzez odbiór własny produktów w magazynie Sprzedawcy ul. Reja 5, 35-211 Rzeszów, jeżeli opcja taka jest dostępna przy składaniu zamówienia konkretnego produktu.
    2. ) Do krajów Unii Europejskiej zamówienie jest dostarczane za pośrednictwem firmy spedycyjnej.
  2. Przy wyborze opcji dostawy produktu, Zamawiający wybiera jeden sposób dostawy dla wszystkich produktów znajdujących się w składanym zamówieniu.
  3. W przypadku wybranych produktów, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostawy i firm spedycyjnych z uwagi na specyfikę lub wagę produktów.
  4. Produkt jest wysyłany przez Sprzedawcę w terminie do 28 dni roboczych od zaksięgowania zapłaty. Wysyłka dokonywana jest w dni robocze.
  5. Koszt dostawy uzależniony od wagi i rozmiaru przesyłki oraz adresu dostarczenia.
  6. Zamówienie na produkty o różnym czasie realizacji jest wysyłane w chwili skompletowania całego zamówienia. Termin wysyłki przesyłki określany jest na podstawie produktu o najdłuższym czasie realizacji.
  7. Odbierając przesyłkę z zamówieniem, Zamawiający zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki.
  8. Po otrzymaniu zakupionego produktu Klient powinien dokonać niezwłocznego sprawdzenia dostarczonego produktu, a w razie wykrycia niezgodności z zamówieniem zgłasza ten fakt Sprzedawcy w sposób wskazany w § 5 Regulaminu.

§ 5

Zwroty

  1. Jeżeli otrzymany przez Zamawiającego produkt jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiający składa reklamację wysyłając na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@windoormatic.pl czytelny opis niezgodności produktu z zamówieniem, załączając do niej zdjęcia całego reklamowanego produktu oraz zdjęcia zidentyfikowanej j niezgodności.
  2. Sprzedawca w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Zamawiającego o dalszym postępowaniu np. o konieczności wysyłki towaru Sprzedawcy.
  3. W przypadku uznania reklamacji zostanie ona rozpatrzona zgodnie z żądaniem Zamawiającego wskazanym w formularzu reklamacyjnym. Sprzedawca może również zaproponować Zamawiającemu inne rozwiązania, z których Zamawiający może skorzystać.
  4. Obsługa reklamacji nie odbywa się w ramach Konta Klienta, lecz przez Biuro obsługi.
  5. Zamawiający może skontaktować się bezpośrednio ze Biurem obsługi:
    • telefonicznie: +48 530 202 040, +48 510 218 680 (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-15:00),
    • za pomocą poczty elektronicznej: kontakt@windoormatic.pl
    • pisemnie na adres: ul. Krakowska 12 b/1a, 35-111 Rzeszów, Polska.

§ 6

Postanowienia końcowe.

  1. Umowa sprzedaży produktów oferowanych przez Platformę zawierana jest między Przedsiębiorstwem a Sprzedawcą.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia bądź też innych dyspozycji udzielonych przez Zamawiającego, które powstały wskutek przekazania przez Zamawiającego błędnych danych.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do Konta Klienta w wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Zamawiającego przy posługiwaniu się loginem i hasłem.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: rozbudowa funkcjonalności Platformy, zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności lub możliwych dostawców płatności. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Przedsiębiorstwo z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
  5. W stosunkach pomiędzy Sprzedawcą, a Zamawiającym, prawem właściwym będzie prawo polskie.
  6. Ewentualne spory pomiędzy Sprzedawcą, a Zamawiającym będą rozstrzygane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 01.07.2022 r.